Hailuoto - Marjaniemi 2016

Avatar
Pb
Site Admin
Site Admin
Viestit: 2214
Liittynyt: 11 Syys 2009 08:38
14
Paikkakunta: Espoo, Suomi Finland
Viesti:

Hailuoto - Marjaniemi 2016

Viesti Kirjoittaja Pb »

Täällä kirjoittaa itse Voitto pesän puuhamies ja monta nimistystä on tullut 10 vuoden ajalta.

Kiitos teille kaikille kirjoittajille ja kuvakaappareille, sivuston ylläpitäjille.

Kävin 20.9.2015 pesällä hakemassa laitteistot pois. Samalla kertoisin myös että olen luopumassa Hailuodon pesäkameran ylläpidosta. Ilmoitan samalla jos joku haluaisi lähteä jatkamaan pesän seurantaa niin voisi ottaa yhteyttä minuun.

Tämän kymmenen vuoden ajan olen saanut kokea valtavan tiedon ja kuvamäärän kalasääsken elämästä. Esim tänä vuonna oli pesä tapahtumarikas siitä, että uudelta pesältä poikanen palasi vanhalle paikalle ja ruokittiin sinne. Puhumattakaan biologit, jota tutkailevat niin monen näkökulmastakin. Kiitos meidän asiantuntijamme Matts Finnlund.

Yli 10 mijoonan rajatkin on ylitetty katsojen määrässsä ja maita on 150 kpl.

Liitekuva joka laitan teille on kuvattu 20.9.2015 klo 13.52.35. Toinen liitekuva teille kaikille katsojille, aina aurinko paistaa vaikka ei aina näy

Hyvää syksyn jatkoa kaikille

Tv Voitto Pulkkinen

Kuva
©Voitto Pulkkinen

Kuva
©Voitto Pulkkinen
Ei minua varten tarvii keittää... :cb:
Avatar
Moose
Registered user
Viestit: 515
Liittynyt: 29 Syys 2009 12:39
14
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja Moose »

Uutisia Hailuodon sääksikameraa seuranneille:
Voitto Pulkkisen ja Matts Finnlundin välittämän tiedon mukaan Hailuodossa sääkset pesivät paraikaa viime vuotisessa uudessa pesäpuussa. Ainakin yksi poikanen on havaittu pesällä, tarkistavat tilanteen uudelleen myöhemmin. Tänä vuonna pesäkamera ei enää ole toiminnassa.
- Time is simply one possible order of events - A. Einstein
Lukittu