Satellittiseuranta Loch Garten, Scotland 2010 - 2011

Avatar
tantta
Registered user
Viestit: 1919
Liittynyt: 28 Syys 2009 12:50
14
Paikkakunta: Kanta-Häme, Suomi, Finland

Viesti Kirjoittaja tantta »

Jostain syystä minäkin arvelen, että Rothes lähtee pohjoisemmaksi jo tänä keväänä :) Voi kunpa saisivat tuon GEn ongelman korjattua pian!!!!
"To do is to be"-Socrates
"To be is to do"-Plato
"Do be do be do"-Frank Sinatra
Avatar
tantta
Registered user
Viestit: 1919
Liittynyt: 28 Syys 2009 12:50
14
Paikkakunta: Kanta-Häme, Suomi, Finland

Viesti Kirjoittaja tantta »

GoogleEarth toimii taas! On vähän erilainen kuin ennen, mutta toimii!!!
Kuva
"To do is to be"-Socrates
"To be is to do"-Plato
"Do be do be do"-Frank Sinatra
Annie

Viesti Kirjoittaja Annie »

Kuva Hienoa, kiitos tantta! Kuva
Avatar
Control
Registered user
Viestit: 1154
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:03
14

Viesti Kirjoittaja Control »

Kiitos tantta infosta!

Noita päivämäärätietoja kaipailin jo aiemminkin. Tosin, ei niiden tarvitsisi koko ajan olla näkyvissä, kun puoli eurooppaa on päivämäärien peitossa.
Ehkä mä pystyn elää sen kanssa, mutta jostain pitää aina nurista. :lol:
Avatar
tantta
Registered user
Viestit: 1919
Liittynyt: 28 Syys 2009 12:50
14
Paikkakunta: Kanta-Häme, Suomi, Finland

Viesti Kirjoittaja tantta »

Control kirjoitti:Kiitos tantta infosta!

Noita päivämäärätietoja kaipailin jo aiemminkin. Tosin, ei niiden tarvitsisi koko ajan olla näkyvissä, kun puoli eurooppaa on päivämäärien peitossa.
Ehkä mä pystyn elää sen kanssa, mutta jostain pitää aina nurista. :lol:
Tässä muutama vinkki, miten noita pvm-lappuja saa pois (ei pysyvästi).
Kuva Klikkaa plussaa "points for Rothes" vasemmalta puolelta, jolloin näkymä on esim. seuraava
Kuva

Sitten voit klikkailla pois haluamasi pvmtKuva

Voipi tietysti olla, että tämä konsti oli jo tiedossa :oops: Ja aika työlästähän se on niitä poistaa yksitellen....
"To do is to be"-Socrates
"To be is to do"-Plato
"Do be do be do"-Frank Sinatra
Annie

Viesti Kirjoittaja Annie »

:smilie_wet_150: Wow Tantta, sähän voisit ruveta pitämään Google Earth koulua!! :)

Mun tarttis ensin oppia se, miten nuo päivämäärät saadaan :lol: ... mulla taitaa olla erilainen seurantatapa skottilinnuille. :D - en oo noin tarkkaan päivityksiä laittanut ylös. :mrgreen:

Mutta totta, GE:stä löytyy paljon resursseja, joiden käyttö on mulla korkeintaan tulevaisuuden haaveissa. ;)
Avatar
tantta
Registered user
Viestit: 1919
Liittynyt: 28 Syys 2009 12:50
14
Paikkakunta: Kanta-Häme, Suomi, Finland

Viesti Kirjoittaja tantta »

Annie kirjoitti::smilie_wet_150: Wow Tantta, sähän voisit ruveta pitämään Google Earth koulua!! :)

Mun tarttis ensin oppia se, miten nuo päivämäärät saadaan :lol: ... mulla taitaa olla erilainen seurantatapa skottilinnuille. :D - en oo noin tarkkaan päivityksiä laittanut ylös. :mrgreen:

Mutta totta, GE:stä löytyy paljon resursseja, joiden käyttö on mulla korkeintaan tulevaisuuden haaveissa. ;)
Annie, nuo päivämäärät on siellä valmiina, eli jos sulla on pukki ruudussa "points for Rothes", niiden pitäisi näkyä
"To do is to be"-Socrates
"To be is to do"-Plato
"Do be do be do"-Frank Sinatra
Annie

Viesti Kirjoittaja Annie »

Posted by Alice Macmillan at 14:21 on 8 February 2011.

I'm glad to hear that Rothes' recent meanderings on Ilha de Unhocomozinho are now all showing on the map. Jayne updated the map today, and she's still there - possibly waiting until the map was working before making her move north (or possibly until we stop getting so much snow...).


:smilie_wet_150:
tantta kirjoitti: Annie, nuo päivämäärät on siellä valmiina, eli jos sulla on pukki ruudussa "points for Rothes", niiden pitäisi näkyä
Totta! Näkymät näyttävät muuttuneen täysin. :)
Annie

Viesti Kirjoittaja Annie »

Jayne checked on Rothes' movements yesterday - so the map will already be updated - though as she's still on Ilha de Unhocomozinho there's not much else to say about her. She obviously isn't ready to drag herself away from her island idyll.

Posted by Alice Macmillan at 16:43 on 23 February 2011.
- - - - -
:smilie_wet_150:
I wish I were involved in that idyll. ;)
Annie

Viesti Kirjoittaja Annie »

...
Meantime, Rothes remains on Ilha de Unhocomozinho, off Guinea Bissau. No sign of her moving... yet.


Posted by Caroline Rance at 12:53 on 8 March 2011.
Annie

Viesti Kirjoittaja Annie »

According Google Earth Map, no sign of Rothes moving. Her location of 27 March is marked with purple (on left upper corner).

Kuva
Annie

Viesti Kirjoittaja Annie »

Google Earth Map Tells us, Rothes still thrives in the same area. Last point location her for 03 April.

Kuva

Kuva
Annie

Viesti Kirjoittaja Annie »

Loch Garten osprey diary on 13 April 2011 / Dan Croft / Caroline
... ...
Rothes is still hopping around from her favourite perch on Ilha de Unhochmozinho – I think she’s quite happy there!
Annie

Viesti Kirjoittaja Annie »

Loch Garten osprey diary / Posted by Caroline Rance at 17:46 on 20 April 2011.
... ...
In other news, Rothes (EJ & Odin’s satellite tracked youngster from 2009) is still on Ilha de Unhochmozinho – she’s not going anywhere for now!
Avatar
tantta
Registered user
Viestit: 1919
Liittynyt: 28 Syys 2009 12:50
14
Paikkakunta: Kanta-Häme, Suomi, Finland

Viesti Kirjoittaja tantta »

Still I wouldn't be surprised if she heads towards north - say in May 2nd ;)
"To do is to be"-Socrates
"To be is to do"-Plato
"Do be do be do"-Frank Sinatra
Lukittu